سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان سابلیمینال افزایش قد

سابلیمینال افزایش قد

سابلیمینال افزایش قد یکی از بهترین راه ها برای افزایش قد می باشد که می توان با گوش دادن به آن فایل باعث باز شدن صفحات رشد شد و هورمون رشد در هر سنی ترشح شود. تنها راه افزایش قد در سنین بالا استفاده از سابلیمینال افزایش قد می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا می تواند به ضمیرناخودآگاه نفوذ کند. ما در وبلاگ موفقیت تو می توانی برای دانلود سابلیمینال افزایش قد را گذاشته ایم.

دانلود سابلیمینال افزایش قد


آزمایش جالب مربوط به افزایش قد

در سال 1960 , دکتر اریکسون موفق شد که با کمک هیپنوتیزم به رشد یک جوان 20 ساله کمک کند.این جوان 20 ساله که از کوتاهی قد رنج می برد , توانست حدود 12 اینچ (حدود 30 سانتی متر) در مدت زمان یک سال افزایش قد داشته باشد. در آن یک سال دکتر اریکسون تمام وقت خود را متمرکز به این جوان 20 ساله کرد و آن جوان هم تمرکز اصلی زندگی خود را روی افزایش قد گذاشت. ( سابلیمینال افزایش قد )دکتر توسط هیپنوتیزم در جوان این باور را جا انداخته بود که او در حال افزایش قد است و در اصلی ترین و پایه ای ترین صحبت های خود پسر جوان را تشویق کرده بود تا خود را قد بلند ببیند انگار که همیشه بالای پله ها ایستاده است!

سابلیمینال افزایش قد خوشبختانه تلاش های دکتر اریکسون جواب داد و باعث افزایش قد آن جوان شد ولی متاسفانه نتیجه تحقیقات دکتر اریکسون هیج کجا منتشر نشد و خود دکتر اریکسون هم علاقه چندانی به انتشار تحقیقاتش در مجلات نشان نداد چون کسی نتیجه این تحقیقات را باور نمیکرد و اگر هم باور میکرد حاضر به چاپ این تحقیقات نبود!

افزایش قد چگونه توسط ذهن انجام می شود؟

 امروزه , هنوز هم تعداد زیادی از مردم به افزایش قد بعد از سن رشد باور ندارند ولی هستند ( دانلود  سابلیمینال افزایش قد ) کسانی که آن قدر شجاعت دارند که با ذهنی باز به دنبال تغییر در فیزیک و اندام خود باشند. خوشبختانه تعدادی از کسانی که این روزها هیپنوتیزم کار میکنند , موفق شده اند که راه دکتر اریکسون را ادامه دهند و به نتایجی برسند که علم از دادن پاسخی درست به آن عاجز است.همچنین با تحقیقاتی که نگارنده بر روی اینترنت انجام داده است, متوجه شدم که چند نفر موفق شده اند که با کمک روش های سنتی مدیتیشن چینی , چند سانتی متر افزایش فد داشته باشند.

 

دانلود سابلیمینال افزایش قد

پیشرفت و رشد از وقتی شروع میشه که دید شما نسبت به خودتون و دنیای اطرافتون عوض بشه! در این راهی که قدم گذاشتین، فقط تلاش و وقت گذاشتن کافی نیست. همه چیز از ذهن شما شروع میشه. وقتی جلوی آینه می ایستید، چه احساسی نسبت به خودتون و بدن خودتون دارید؟ کار سابلیمینال افزایش قد دقیقا برنامه ریزی مجدد ضمیرناخودآگاه می باشد که توسط آن ذهن شما باور می کند که صفحات رشد شما مجددا باز هستند و شما شاهد افزایش قد خواهید بود.

سابلیمینال افزایش قد

دانلود سابلیمینال افزایش قد